اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: زباله‌گردها چهره شهرها را زشت می‌کنند

فارس من| تغییر در زمان تخلیه مخازن زباله، برای مقابله با زباله‌گردی

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: تلاش داریم برای برخورد با پدیده زباله‌گردی زمان تخلیه مخازن زباله تغییر یابد که ساعت مشخصی نداشته باشند اما همچنان شاهد حضور آن‌ها در سطح شهر هستیم.

فارس من| تغییر در زمان تخلیه مخازن زباله، برای مقابله با زباله‌گردی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه " زباله‌گردها چهره شهرها را زشت می‌کنند " در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

محمدرضا محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: متاسفانه با وضعیت فعلی اشتغال در کشور و مشکلات اقتصادی شاهد افزایش پدیده زباله‌گردی در سطح شهرها هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه برخی از زباله‌گردها که اخیرا رشد کرده و در اکثر نقاط شهر هم دیده می‌شود، افزود: این افراد زباله‌ها را جمع‌آوری کرده و به مراکز خرید ضایعات می‌فروشند.

وی ادامه داد: سعی شده برای برخورد با این پدیده زمان تخلیه مخازن زباله تغییر یابد که ساعت مشخصی نداشته باشند اما همچنان شاهد حضور آن‌ها در سطح شهر هستیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه زباله‌گردها برای کارگران شهرداری نیز مشکلاتی ایجاد کردند، عنوان کرد: این افراد برای پیدا کردن چیزی که منظورشان است زباله‌ها را بیرون می‌ریزند که این کار باعث گسترش بیماری و میکروب در سطح خیابان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول